Reisverslag 3 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kelly - WaarBenJij.nu Reisverslag 3 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kelly - WaarBenJij.nu

Reisverslag 3

Blijf op de hoogte en volg Kelly

24 Maart 2014 | Argentinië, Buenos Aires


Allemaal super bedankt voor jullie leuke berichten!! Het lukt niet om te reageren op jullie berichten, het zou eigenlijk wel moeten kunnen.

Dus vandaar dat ik even zo reageer!

Om wat vragen te beantwoorden: Het eten is hier erg lekker, vooral de pasta´s vind ik hier super! Er wordt hier heel veel vlees gegeten, maar daar heb ik natuurlijk niets aan als vegatarier. Het vlees is hier standaard biologisch want de dieren staan op de wij en medicatie en hormonen is voor hen te duur (dat verteld de bevolking hier), waarschijnlijk alleen de burgers uit de supermarkt is van minder goede kwaliteit.

Maar ook hier kan je prima vegatarisch eten! We koken inderdaad veel samen in huis.

Anita, de vrouwen lopen hier op hakken omdat ze kleiner zijn dan de Europese mensen. Dus ik doe niet mee aan de hakken dragen.

Hebben jullie al wat foto´s gezien? Ik heb deze toegevoegd vorige week en staan bij verslag nr 2.

Gisteren ben ik naar het regeringshuis gegaan en naar het museum van Evia. Was erg mooi om te zien!

Dit is mijn laaste week in Buenos Aires, mijn ticket om te reizen naar het noorden van Argenitinie heb ik al geboekt! Deze week nog wat laatste dingen regelen en tas in pakken en dan kan ik gaan. Zaterdag vertrek in naar de Iguazu falls. Wat heb ik daar zin in! Daar heb ik al lang naar uitgekeken.

Veel liefs,

Kelly


  • 24 Maart 2014 - 19:57

    Peter En Tonny:

    Hoi Kelly,

    Leuk om je reisverslagen te lezen en je foto's te zien. Je laatste week alweer in Buenos Aires, en het volgende avontuur komt er alweer aan.
    Succes de komende tijd.

    Saluut , Peter en Tonny

  • 24 Maart 2014 - 22:07

    Marjolijn:

    Querida Kelly,
    Mooie foto's en een goed verslag van je verblijf in Buenos Aires! Fijn dat je zo gemakkelijk contacten legt met allerlei verschillende mensen. Ik blijf je belevenissen volgen. Veel plezier en pas goed op jezelf!
    Un abrazo, Marjolijn (links van je in de Haagse taalklas)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 7319

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 18 September 2014

Reis Zuid-Amerika

Landen bezocht: