Bijna.....op reis! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Kelly - WaarBenJij.nu Bijna.....op reis! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Kelly - WaarBenJij.nu

Bijna.....op reis!

Blijf op de hoogte en volg Kelly

23 Februari 2014 | Nederland, Honselersdijk

De komende tijd kunnen jullie mij volgen door hier mijn reisverslagen te lezen!

Nog heel even dan is het zover. Dinsdagavond vlieg ik van Amsterdam - Parijs - Buenos Aires! (vlucht: 20.30 - aankomst: 9.00 Argentijnse klok)

Vandaag ben ik verrast door een surprise party! Ontzettend leuk dat er zovele op bezoek zijn geweest om mij een goede reis te wensen. Ik vond het erg gezellig:) Bedankt voor jullie gezelligheid.

Leuk dat mensen zo begaand zijn en mij hebben geholpen met veel tips:) Ik heb veel geluksbedeltjes, poppetjes en een boeddha gekregen! Dan moet het geluk mij toch tegemoet komen zou ik zeggen:)

Als ik in Argentinië horen jullie weer van mij.

Saludos!

  • 24 Februari 2014 - 21:17

    Eline:

    Hee Kelly,

    Super veel plezier en een hele goede reis morgen! Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben. In ieder geval kijk ik uit naar je verhalen.

    xx Eline

  • 25 Februari 2014 - 13:10

    Stina:

    Hey Kelly,

    Een hele goede reis toegewenst! Heel veel plezier in Argentinië.

    xxx Stina

  • 25 Februari 2014 - 20:42

    Ted:

    Hoi Kelly,

    Ik wil je een hele fijne tijd toewensen met toch wel een "wereld" reis door Zuid-Amerika.
    Ik vind het stoer en knap dat je zo'n avontuur aan gaat.

    Geniet ervan en ik ga je volgen.

    Je oom,
    Ted

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 7323

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 18 September 2014

Reis Zuid-Amerika

Landen bezocht: